Danmark

Barselsvikar til Logistikafdeling

Vores Purchasing Coordinator skal på barsel. Derfor søger vi en dygtig og struktureret barselsvikar, der kan varetage opgaverne.

Lidt om jobbet

Du kommer til at arbejde med indkøb og logistik af nogle af branchens mest spændende og innovative brands inden for bl.a. elektriske husholdningsartikler og outdoor produkter. Dine arbejdsområder vil bl.a. omfatte:

  • Indkøbskoordinering til kunder/ kædesalg
  • Disponering af varer til eget lager
  • Kontakt til transportør / speditør
  • Varemodtagelse i system
  • Ad hoc spedition

Den ideelle kandidat:

  • Erfaring fra lign. stilling en fordel
  • Du prioriterer orden og arbejder struktureret, men trives i et omskifteligt miljø
  • Du er fleksibel og arbejder selvstændigt
  • Du kan bevare overblikket i pressede situationer og have mange bolde i luften
  • Du er ansvarsbevist, systematisk og målrettet
  • Kendskab til SAP B1 en fordel
  • Flydende kommunikation på dansk og engelsk

Hvad kan vi tilbyde?

Vi tilbyder en spændende fuldtidsstilling på 37 timer på en arbejdsplads, der aldrig står stille. Gode kolleger, en uformel omgangstone, fantastisk frokostordning, smukke omgivelser og i det hele taget ’højt til loftet’. Vores Logistikafdeling består af 7 personer, der sidder i et godt og uformelt arbejdsmiljø på vores hovedkontor i Gødstrup lige uden for Herning.

Løn og øvrige personlige vilkår forhandles på individuelt niveau, der modsvarer kvalifikationer, jobindhold og ansvarsområder. Barselsvikarperiodens start er hurtigst muligt og varer frem til 30/6 2025.

Søg stillingen:

For spørgsmål og yderligere information er du velkommen til at henvende dig til Claus Aagaard, tlf. +45 96293373 eller [email protected]. Alle ansøgninger behandles fortroligt.

Send straks din ansøgning og CV via linket herunder, da vi løbende vurderer kandidater og afslutter processen, når rette person er fundet.